För att lambdasonden säkert ska passa din bil, kontrollera följande innan köp: Behöver du en reglersond eller en diagnossond? Reglersonden är den som sitter på grenröret alternativt precis efter grenröret på bilen. Diagnossonden sitter monterad på katalysatorn alternativt strax efter katalysatorn. Alla bilar är inte utrustade med en diagnossond, en tumregel är att bilar producerade efter år 2000 har en diagnossond. Att från/till angivet årtal/datum som står angivet i informationen för lambdasonden stämmer med din bils tillverkningsperiod. Om du är osäker, kontrollera även att det angivna Bosch/originalnumret stämmer överens med det nummer som står på bilens nuvarande Lambdasond. Vid montering bör Lambdasondens kablar inte lödas samman med bilens utan annan skarvmetod rekommenderas. Specifikationer: Lambdasond: Diagnossond Lambdasond: Gänga förinfettad Längd (mm): 555 Polantal: 4 Utförande ledningsisolering: med silikonbelagd isolering i flätad fiber Vikt (kg): 0,14109 Originalnr: 03C 906 262 AA, 06E 906 265 Q, 3C 906 262 AA, 3C9 062 62A A Produkten passar dessa bilmodeller: AUDI A1, A1 Sportback, A3, A3 Cabriolet, A3 Sportback, SEAT ALTEA, ALTEA XL, CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA SC IV, IBIZA ST IV, LEON, TOLEDO IV, SKODA FABIA II, FABIA Combi II, OCTAVIA II, OCTAVIA Combi II, RAPID, ROOMSTER, ROOMSTER Praktik, YETI, VW BEETLE, BEETLE Cabriolet, CADDY Minibus, minivan III, CADDY Skåp/stor limousine III, EOS, GOLF V, GOLF VI, GOLF Cabriolet VI, GOLF PLUS V, GOLF Variant V, GOLF Variant VI, JETTA III, JETTA IV, PASSAT B6, PASSAT B6 Variant, POLO, POLO V, POLO Sedan V, TIGUAN, TOURAN